Tuesday, December 2, 2008

kisah abg aku...yg sulung....

hai semua....
dh lamer aku xupdate blog nie....hehehe....actually xder aper nk cter sgt....huhuh..tp ari ni tbe2 aku ader ide plak nk becerita....tp aku bkan becerita psal diri aku...tp psal abg aku...hehehe..ntah la...tbe2 jer idea dtg nk cter psal die...hehehe...so the story its begin.....hehehe..(klu busan..minta maaf eh???)

abg ku.....Uzairizal b. Baharom...namer di beri....lahir pd thun 1977...thun nie die 31..thun dpan dh 32...dh tua dh abg aku tu...hehehe.....die pnah bersekolah di saas....huhuh..kat kjg nie......skrang ni die bkerja di sebuah syarikat swasta di bangsar KL.....huhuh.....sblom nie....die byk mrantau tuk bkerja....n die xder smbung blajar....sbb dlu die bkan seorg yg mnat tuk smbung bljar.....jd die byk merantau tuk bekerja....die penh jer bkerja di penang.....selama bberapa thun..n die gak pnah bkerja di johor.....dn selpas tu....di blik smula ke KL...dn bkerja di sini......pgalaman die bcinte yg aku thu....die ni seorg yg sgt setia....dh sgt baek pd gf die.....tp syg......dlu die kureng bernsib baek dlm brcinta...kbykan pompuan..mmaen kn perasaan die...dn abg aku nie...sgt di sukai oleh mak2 org..xtaw la knapa...hehehe(actually sme gak ngan aku,xtaw knapa mak2 nie suka sgt kat kami....waaaa..aku perasan sndiri taw..hahahah)....dlu mse die kat pnang..die ader suke kat sorg gurl nie..tp aku xtaw la nmer die aper....huhuh....tp aku ingat....die dipermaen kn oleh pompuan tu..permaen kn cmner..tu aku xpsti..sbb kisah tu dh lmer berlaku....tp yg msih trbaru....die mnyukai bdak skola lmer die....gurl nie...die pnah kawen....tp lpas tu brcerai...abg pnyer sggup tggu pompuan nie.....nk sgt syg kat pompuan nie....mse pompuan nie belum brcerai..die cukup gatal ngan abg aku...tp biler dh brcerai...die singkir kan abg aku....huhuh...ntah aper pnyer pompuan pn aku xtaw la....hurm..di becerai ngan husband die sbb aper ntah...aku xtaw....yg aku taw...ari yg die kawen tu...mlm pertama die..die dh mnta cerai..sbb laki tu tipu die....den..senang cter....gurl tu msih..ehem2... la...hehehe..pham2 sendiri sdah....sensored plak..hahaha...tu psal cter abg aku ngan gurl tu....kami sekeluarga kureng snang ngan pompuan tu..ntah la knapa..mgkin sbb pragai pompuan tu kot...tp abg aku tu..klu dh syg..bkan nyer nk dgr aper org laen kater...hehehe...harapan la klu die nk dgr aper org laen nasihat kn..huhuh...tp akhir nyer die dpt trima gak..hehehe...den..die ptus kn hubgan ngan pompuan tu...den skrang nie..aku xtaw la aper jd ngan pompuan tu...korunk rse mse abg aku kawen..abg aku ader jemput die ker x eh???hurm..harap2..hurm ntah aku pn xbole nk harap sgt..jemputan tu hak abg ku...klu die nk jemput..die jemput gak...hehehe..insyaallah...ader rezeki....die akn kawen pd thun hadapan...blan 7 cmtu...hehehe...doa kn abg aku berkekal dgn kksih die smpai biler2 eh...huhuh..thanz..


kat sini aku ader sdia kn sdikit gmbar utk tatapan korunk..ttg abg aku..dulu hingga sekarang...













1 comments:

Si Kawaii December 3, 2008 at 9:39 PM  

semoga ur brother tu akn berkekalan ngn buah hati dia :)

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP