Tuesday, June 16, 2009

Salam buat semua....

hurm.....ape jer yg nk cter kn arini...hurm....ntah la...xtaw nk cter aper..tp niat kat hati nie....mmberontak nk menulis...tp nk tulis aper???hurm...ntah la...hehehe....tp 1st thing hati ni brkata n rasa ialah....bersyukur sgt keatas segala kegembiraan aku dn family aku alami ats pemberian Illahi..
tak boleh nk kater mcm ne aku rse gmbira n brsyukur aper yg telah aku dpt....

hurm tp aper jer yg aku gmbira kn eh???huhuh..hurm aritu mgkin la...sbb aku gmbira sbb lpas smua subject diploma aku....n den skrang nie aper yg aku gmbira kn???hurm...

alhamdulillah....aku dpt smbung degree....aku ingat kn...aku xdpt smbg ialah dgn kputusan part five aku yg kurang mmuaskn....tp....rzeki Tuhan nk kasi...jgn tolak.....aku brsyukur krana diberi peluang tuk smbung blajar....aku tahu...smua yg aku dpt nie smua pemberian Dia Yang Maha Esa....
jd aku brsyukur dgn pemberian Dia.....

Tuk degree ni...aku akn usaha lbih dr mse aku diploma....aku trigin nk gmbira kn parents aku...mcm aku gmbira kn mereka bila aku dpt kputusan result aritu dgn result kmsukan smbung blajar....huhuh..Insyaallah aku dpt gmbira kn mereka lg....

wlaupun nie bkan pilihan pertama aku....tp ianya ttp pilihan aku....jd....aku akn brusaha ssungguh nya....aper yg jd mse diploma....akn ku jdkn sbg pgajaran dimasa degree nnti...huhuh...byk sgt pgjaran yg aku alami mse diploma..... dr segi pembeljaran ak.....kwn2....tman llki....family pn ade skit..wlaupun....mreka adalah smagat tuk aku sbenarnyer....

dn buat sahabat yg mnjadi pndorong thanz....krana kau hadir disaat aku mmerlukan ssorg....sbgai sahabat..kau byk mmbantu aku mmberi smgat tuk blajar....thanz sahabat....tnpa kau jugak..mgkin aku xdpt aper aku kecapi skrang nie......thanz....

dan tuk sahabat2 ku yg dpt smbung degree....taniah buat korunk smua...klu yg dpt shah alam tu...kiter jmpe kat sne k....yg dpt stu kos dgn aku kiter jmper nnti k.....yg dpt jauh dr aku tu...xper....nnti kiter jmper mse convo k.....see you there.....

salam syg dri ekyns.....

2 comments:

yat218 June 16, 2009 at 8:12 PM  

ko dpt kos ape yer??

Ashraff Bennett June 20, 2009 at 6:42 PM  

cikin~!

hm.

dah dapat degree?

congrats~!!

bile eh masuk?

course ape dapat?

best best.

wahss, dah degree dah.

;)

mane mane?

shah alam?

belaja elok eloks.

;)

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP