Friday, October 24, 2008

berhati2 memilih yg laen....

dlu laen skrang laen...
dlu aku leh mnerima sesiapa jd psangan aku...
tp yg dh jd kat aku..
mmbuat aku pk byk kali tok mnerima org laen...
aku tkot..
aper yg jd....akn buat aku kcewa....
tkot kecewa byk kali...

jd...skrang....aku xkn mudah menerima ssorg tu dgn cara yg mudah...
aku xkn kater yes....biler ssorg itu minta kapel..
xmgkin...
aku nk tumpu kn pd bnde yg lbh pting dr capel....
ak nk blajar...dpt degree..dpt keja bgus....ader kreta..ader umah,.bru ak akn pk nk kapel..
atau...hubgan yg seterus nyer...huhuh

salam...

2 comments:

ultramantarojuga October 24, 2008 at 4:34 PM  

huhuhu,,,

Sue Sham October 24, 2008 at 8:38 PM  

kynn..muda banget seh...punyer kesempurnaan...ya udah dong..jgn di pikirin...cinta pasti datang juga kok asalkan kynn benar2 punya kekuatan untuk cinta itu...kynn pasti bole.. muehehe

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP