Monday, October 27, 2008

kawan....

aku bkan yg seorg yg mudah dpt kwn...
klu aku ader kwn..
klu ader ksalahan yg aku bwat...
ak mudah khilangan mereka...
aku xtaw...mereka ker yg ilang kn diri..atau..aku yg sisih kn dr mereka...

kerana...bg aku..skali aku bwat silap kat meraka..aku mnta maaf..dn aku akn jarak diri dr mereka..
krana aku rse..diri aku xlyak nk brkawan dgn mereka....bgaimana nk jadi kwn yg baek, klu setiap kali brkawan...msti aku mnyakiti mereka....lebih baek aper yg trjadi...buat kn diri ak jauh dr mereka..
aku xnk..kwn aku..skit ati, sdih..sbb kwn dgn aku..xthan nk mnhan kerenah aku....
lbih baek aku jauh kn diri??btol x tindakkan aku???
di sebab kn smua nie....aku xder kwn baek..yg mudah mngis brsame...
aku ader dlu..tp....jd laen nyer.....klu mcm nie...baek xder kwn...

aku bermsalah dgn kawan..dan..llki....
aiseh..
nsib baek ak xder msalah dgn family...
klu ader...
its better aku xhdup kat dunia nie...
aiseh....huh....



p/s: aper yg trjadi nie....bkan mnyebab kn aku beban pn..korunk jgn rse aku mcm trbeban dgn masalah nie smua....bg aku..msalah nie...smua nyer..sbb takdir..aku redha....just..pnat la..bler pk...sbb tu aku luah kn kat blog nie....xmmbeban kn pn...tp..biler tpk..aku jd pnat..cmtu la......
klu korunk rjin..bg la pdt korunk..ner taw..
dgn pndapt korunk..aku leh ubah kn diri aku.... =)

1 comments:

Queen Of Heart November 5, 2008 at 10:56 PM  

im -ve with ur decision..u kne pk ape kawan2 pk n care bout u..

-ve
-ve
-ve
-ve

Queen of Heart

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP