Thursday, November 20, 2008

khaty tag aku...hahahah

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Keluarga

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?aper eh???
hurm..top up kot...hahah

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Di New Zealand....(pergh nk kena cari llki kaya ni...hahah)

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?brkekalan ngan saper???
mude lg...xtaw la....

5. Adakah anda di lamun cinta?
blom kot...hehehe

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
hurm...ntah la...dh lmer xmkn kat restoran...

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
dh lmer xbeli buku....

8. Apakah nama penuh kamu?
Nur Ashikin Bt Baharom

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
due2 samer je...

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?hurm....ntah la..xtaw..

11. Christina atau Britney?
due2 ni smer jer....bkan role model yg baek....hehe

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
kat UiTM cuci sendiri...kat umah mesin tlong kn..byk brjasa la mesin tu..hehehe

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
mner2 slain Malaysia(sbb aku dh round satu malaysia...hehehe)

14. Pelukan atau ciuman?
hehe...ntah la...klu nk pn..rhsia sndiri la...

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
die bdak klas aku kat U...hurm..die suke tlong ak...aku suke mnta software kat die...hehe...dn die akn mnta upah kat aku..hehe..bgus2..hehedie sorg yg sgt syg kat ibu bapak...(haish..mcm ak xsyg kat mak bapak aku plak...hahaha)hehehe...dn die nie baek..tu jer la....xnk puji lme2....nnti khaty kembang...hahaha...jgn mara eh khaty...hehehe

16. 8 perkara yang amat saya gilai
byk nyer lapan...satu jer la....aku suke on9...hehehetu jer la...

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
yg selalu aku ucap kn...hurm.....xkisah la....aper2 pn boleh...owh...ye ker???heheehtu jer la...yg laen tu...biase2 jer kot...hahaha

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
dh lmer xbce buku...klu ader pn..bku nk xzam aritu...tu jer la...hahahaha

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
ala....byk nyer...hehe...mlas la nk tulis.....aku dgr smua nyer sme jer...hehehe

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
hurm....ntah la....hahahah

21. Mari mengetag 8 orang lain.
xrmai mmber....huhuh...mlas la...hehehehe

0 comments:

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP