Saturday, November 8, 2008

sdih...

huhuh...aku mnangis....aku xtaw knapa aku sdih..
ntah la...mgkin aku trkenang aper yg dh brlaku kat aku....hurm...aku xtaw knapa skrang mdah aku melelh kn air mata..biler aku tringat aper yg die dh buat kat aku....n aper yg mmber bwat kat aku..aku jd sdih sgt....aku nk cter kat org...tp aku xtaw nk mula kn cmner...kat sni aku leh luah kn....tp...just leh luah kn..tok kurang kn aku nyer sdih...huhuh....aku pnat la....pnat ngan hdup nie....aku rse cm nk tmat kn hdup aku...tp...aku lom capai aper yg aku nk...n aku xpuas lg ngan hdup nie...huhuh....
aper yg perlu ak buat..tuk aku jd kuat...org ingat aku tbah...tp...x..aku sekuat mner...
aku seorg insan yg lemah sgt..
lemah....

2 comments:

Madu Warna Biru November 10, 2008 at 8:35 AM  

hidup ni biasala.. kalau tak ada dugaan itu bukan namanya hidup..

percayalah bila kamu dah tenang nanti.. bila kamu dah gembira akan datang nanti .. bila kamu ingat apa yang dah kamu buat dan apa yang kamu fikir sekarang pasti kamu akan gelakkan diri kamu sendiri..

yang pastinya manusia selalunya akan lupa apa yang dia pernah hadapi sebelum ni dan akan lakukan perkara yang sama juga bila sedih.. bila kita akan gunakan pengalaman pahit kita ini untuk mengatasi masalah bila masalah yang sama juga berlaku?

fikirkanlah ye dek sayang.. satu hari kamu akan faham.. =)

ekyns November 10, 2008 at 10:16 AM  

huhuh..
thanz sbb g pndapat..
huhuhuh

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP