Sunday, April 19, 2009

salam....

ari ini ari ahad...
hurm..
bsok dh nk start final...
pelbagai perasaan yg aku rse skrang nie...huhuh..
tp perasaan yg plig tggi ialah..
perasaan takut...
huhuh...
takut nk hadapi paper esok...
Ya Allah....

paper sok ialah psal foundation of record management..hurm...xslah aku la..huhuh...hurm..
IMD254...huh...aku harap aku dpt jwb smua soalan dgn tenang..huhuh....adeyh...

hurm..
btw...ari ni kazen aku tunang...sedih nyer xdpt nk sertai...ahhhhh....
demi paper sok akn ku korban kn segala nyer...
demi sem ini sem akhir..akn aku korban kn jua...huhuh...
demi utk aku mncapai impian aku melanjutkn pelajaran ke peringkat degree...akn ku korban kn segala nya...

huhuh...
harap2 member2 yg membace blog ku ini....doa kn aku supaya aku dpt menjawab xzam sok dgn tenang....

ok....sampai sini jer la...nk smbung stdy blik..hehe...
to all my fren...gud luck...bye...

2 comments:

yat218 April 19, 2009 at 2:14 PM  

gudluck yer untuk final exam..harap2 ko leh wat yang terbaik kali ni..kalau ade rezeki kite jmpe mase degree nanti..

Anonymous April 19, 2009 at 2:28 PM  

assalamualaikum..

moga dapat mnjwb exam esok dgn tenang..

aku sntiasa doakan yg terbaik tuk ko...

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP