Wednesday, April 8, 2009

Wednesday, April 08,2009 -16.38 pm

Salam...
Status skarang....
tengah mendownload video....video aper???ader la...hehehe.....
ari nie kat johor cuti sempena hari keputeraan sultan johor..yg keberapa???ntah....xamek taw....hehehe...

kerja yg perlu buat hari ni????
pagi td jemur baju....
bereskan assgment....
angkat kain bju....
tengok citer baru kat dlm hard disk....
makan tghari ngan roomate....hurm...on9....
so far tu jer la....

haha...kerja yg belum aku buat??
study utk test ETR sok....
lipat kain bju yg angkat td...
lg....hurm..tu jer la.....
hahaha...

mood ari nie??
sgt malas nk buat kerja...
(spt melipat bju dan stdy)
hahaha...

benda yg aku lupa??
nk reneaw buku library...hahaha...
n tarikh luput nye semalam...

benda yg aku kena byar??
duet baju kat utk presentation...
bju nk beli blazier...(mcm tu kot ejaan nyer)

hutang org???
insyaAllah aku rse dah langsaikan....

keadaan di bilik aku???
hurm....roomate aku 2 org tido....
n sorg lg main game...
wahh...bhagia tgk dorg...

kesihatan aku skrang nie??
tibe2 leh sakit kpala plak...
hahahaha

laman web yg bukak dr td..tp xdpt??
hurm...myspace dgn ym....bosan tol....hahaha

benda yg aku rindu??
aku rindu kat parentz aku....
hehehe..

benda yg aku kempunan gle nk wat??
nk download cter yg ader kat wyang....hahahah


so far tu jer prasaan dn aktiviti aku ari nie....hehehe...

to all my fren....UITM fren...
gud luck in final presentation n final xzam for the last sem...
see you guys in shah alam n puncak perdana....
daaaa....
askum.....

0 comments:

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP