Monday, April 13, 2009

Suatu Penantian....

Penatian aku....
ingin habis diploma....

Penantian aku...
Ingin menyambung pelajaran ke peringkat Degree...

Penantian aku...
Ingin mendapat keputusan yang cemerlang...yang dapat membanggakan parents aku..

Penantian aku...
Ingin mendapat gaji yang bagus...supaya dapat aku membeli barang yang berjenama..atas titik peluh aku....tanpa bantuan parents....(insyaAllah suatu hari nanti)

Penantian aku...
Ingin berkahwin???hurm...nanti dulu lah...heheh..banyak benda nak buat lagi....

Penantian aku....
Ingin melihat parents aku menunaikan haji...agar mereka dapat berdoa untuk aku....supaya aku tidak menjadi seorang yang jahil.....

Penantian aku...
Ingin melihat abang aku kahwin...hehe..

Penantian aku....
hurm....Ingin melihat member2 yang aku kenal....jemput aku..masa mereka kahwin...wakakaka..
(merepek jer)

Penantian aku...
Ingin membuat presentation pada hari rabu ini...ETR final project...harap semua berjalan lancar...


Penantian ialah suatu peyeksaan....tapi...kita harus enjoy dengan suatu penantian itu supaya ia tidak akan menjadi suatu peyeksaan kepada kita semua.....


p/s: penantian yang menjadi peyeksaan kepada aku...bila seorang manusia membuat perjanjian....aku terpaksa menunggu....warghhh....i hate this type of person...
to all human being in this world.....some people doesn't like to wait....so don't make them wait for you....peace....

assalamuallaikum.....

0 comments:

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP